Hajszárító

- futball, csak saját felelősségre

KI ÁLL MÖGÖTTE?

2017. augusztus 18. 18:00 - hajszaritoblog

Újságírónak tanultam, de jelenleg egy sokkal "elméletibb" mesterképzés közepén indítom el a blogot. A futball mindent átható ereje engem is gyermekként ért el, azóta pedig az írás valami kézzel fogható, lényegi részét képezi az életemnek, de igazán csak 2016-ban csöppentem bele a sokak által "sportzsurnalizmusnak" nevezett világba: a goal.com magyar nyelvű weboldalán közel 60 elemzést írtam, s most pedig útjára engedem a Hajszárító blogot, mely Sir Alex Fergusonnak köszönhetően soha nem keverszik majd össze a szépségápolás hőokádó vívmányával - ám legalább annyira hangosnak és szókimondónak ígérkezik.

Hiszem, hogy a futball nem arról szól, ki tud minél több idegen szót felvonultatni egy jegyzetben, vagy mennyire merülünk a mélybe ahhoz, hogy értelmezzük egy-egy edző taktikai húzásait a 80. perc tájékán. A fociról érthetően kell beszélni, mégsem sablonosan, közhelyekkel átszőve. Ahogy édesapám is mindig mondogatja: "Fiam, úgy mondd, hogy én is megértsem!"

Én pedig igyekszem majd "úgy" mondani. 

Besenyei Balázs

kontakt: hajszaritoblog@gmail.com

 

komment
Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://hajszarito.blog.hu/api/trackback/id/tr3112761530
süti beállítások módosítása